Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

(26η) ΓΙΟΡΤΗ ΜΗΤΕΡΑΣ

23. ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας την Παρασκευή 6 Μαΐου 2011, αμέσως μετά την πρωινή προσευχή, η γιορτή της μητέρας. Οι μαθητές της Γ΄τάξης πρωτοτυπώντας είπαν τις δικές τους προσωπικές ευχές στη μητέρα τους. Την όμορφη γιορτή διοργάνωσαν οι δασκάλες κ. Ελένη Νάτση (τραγούδια τα συνόδευε με το ακορντεόν) η Βούλα Χιονίδου (ομιλήτρια), η Χρυσούλα Γκουντούρα και η Ελένη Μανιάκα.

Λόγια γραμμένα από τους μαθητές για τη μητέρα.
Γ1:
1.Ανατασία Βρόνζου: Είσαι η μανούλα, η αρχή του κόσμου, η χαρά, το γέλιο, της ζωής το φως μου. Μια ευχή σου δίνω σήμερα μητέρα, να ’ναι η ζωή σου άνοιξης ημέρα!
2.Δήμητρα Δαγκλή: Χρόνια πολλά Μανούλα, γιορτάζει το όνομά σου, η χαρά, το γέλιο της ζωής, χαμογελούν μπροστά σου!
3.Μαρία Αμανατίδου: Μάνα λάμπεις σαν τον ήλιο, είσαι χρυσή ηλιαχτίδα στη ζωή, που δίνει φως, χαρά και γέλιο στη δικιά μου ην ψυχή.
4.Ραφαέλλα Βέττα: (Ποντιακό τραγούδι) Η μάνα εν κρύο νερό και σ’ ποτήρ και μπεν, η μάνα να μη είνεται, η μάνα να μη εν. Απόδοση: Η Μάνα είναι κρύο νερό και στο ποτήρι δεν μπαίνει σαν τη μάνα δεν γίνεται, σαν τη μάνα δεν υπάρχει.
5.Αφροδίτη Λάτσκου: Σήμερα είναι η μέρα σου, σήμερα είναι η γιορτή σου, σήμερα ανθίζουν τα λουλούδια μόνο προς τιμήν σου.
6.Μαρία Ζυμάρα: Μανούλα μου καλή που αγρυπνάς και με φροντίζεις, θέλω πάντα να είσαι το φως της ζωής μου. Μανούλα σ΄ αγαπώ.
7. Παύλος Κυρικλίδης: Μάνα μου μανούλα πως σε αγαπώ, σου έχω μια κρυφή αλήθεια ότι σ’ αγαπώ. Μανούλα μου συγνώμη για ό,τι σου έχω κάνει. Σε αγαπώ πάρα πολύ αλήθεια!
8.Λευτέρης Μητσικίδης: Ανθίζεις σα λουλούδι μανούλα μου καλή, εύχομαι να’ σαι πάντα ευτυχισμένη! Σ’ αγαπώ πολύ.
9. Ανέστης Βαρσαμόπουλος: Μανούλα μου λάμπεις σαν τον ήλιο, τη ζωή μου την ομορφαίνεις και τη φωτίζεις. Σ’ ευχαριστώ μαμά! Η καρδιά μου χτυπά για σένα δυνατά!
10. Χάρης Ματσαρίδης: Σήμερα για σένα ανθίζουν με το Μάη και τα λουλούδια και για σένα γλυκά τονίζουν όλα τα πουλιά τραγούδια.
11.Αλέξανδρος Σγούρος: Μάνα μου μανούλα θα σου πω ότι σ΄ αγαπώ, γιατί είσαι η αρχή του κόσμου και για μένα είσαι πολύτιμη. Κάθε μέρα με φροντίζεις και τη ζωή μου δροσίζεις σαν το γλυκό νερό.
12.Αχιλλέας Μπονές: Μανούλα μου σου έχω ένα μυστικό, ότι πολύ σε αγαπώ και σε ευχαριστώ που νοιάζεσαι πάντα για μένα, με φροντίζεις που σαν κεράκι αναμμένο τη ζωή μου φωτίζεις.
13.Δημήτρης Κύρου: Αγρυπνάς και μας φροντίζεις και κουράζεσαι για μας, μας γλυκονανουρίζεις, είναι η μέρα της μαμάς. Μάνα μου μανούλα σε αγαπώ πάνω απ’ όλο τον κόσμο εγώ.
14.Βαγγέλης Αντάμης: Μανούλα μου είσαι η χαρά και το γέλιο της ζωής μου, είσαι το φως μου, είσαι για μένα πολύτιμη, είσαι η μαμά μου!
15. Κων/νος Ανδραλής: Μάνα μου μανούλα σ’ αγαπώ πολύ, να ’σαι ευτυχισμένη που με φροντίζεις πολύ.
16. Βαγγέλης Ζίας: Μάνα μου μανούλα, σ’ αγαπώ πολύ, θέλω να είσαι ευτυχισμένη στη ζωή αυτή. Σήμερα που γιορτάζεις άνθισαν για σε όλα τα λουλούδια του μικρού μπαξέ.
17. Στέφανος Λιάλιος: Μαμά σε αγαπώ, μαμά μου σε πονώ, είσαι μανούλα η ζωή μου. Έχω να σου πω ένα μυστικό, Χρόνια πολλά και σ’ αγαπώ.

Γ2:
Ελένη Παντούλη: Σήμερα που γιορτάζεις μητερούλα μου γλυκιά σου στέλνω την αγάπη μου και μπόλικα φιλιά.
Χαρούλα Λιάβα: Μάνα μου, μανούλα μου, ανοίγεις την καρδούλα μου. Θέλω να σου πω κάτι που θα σ’ αρέσει πόσο σ΄ αγαπώ.
Τίνα Καραμούζη: Μάνα μου, μανούλα πόσο σ’ αγαπώ είσαι της ζωής μου το φως τ’ αληθινό.
Ανθή Κοντού: Αγκαλιά όταν με παίρνεις μητερούλα μου γλυκιά, νιώθω μες στην καρδιά μου τόση, μα τόση χαρά.
Μιχάλης Μπαϊνέτας: Το πρωί σαν μας ξυπνήσει το φιλί θα μας χαρίσει. Με αγάπη μας χαϊδεύει και αγάπη μας γυρεύει.
Κων/νος Μανίκας: Χρόνια πολλά, μητέρα, να ζήσεις χίλια χρόνια και να’ σαι ευτυχισμένη, μαζί με τα παιδιά σου που τόσο τ΄ αγαπάς.
Άγγελος Νέστορας: Η Μανούλα μου η καλή, μ’ άφησε ένα της φιλί, στο χεράκι τ’ ανοιχτό. Μάνα μου, σ’ ευχαριστώ!
Μαρία Μπλάντζα: Μανούλα μου, θέλω να σου πω να ’σαι πάντα καλά σου το λέω μέσα από την καρδιά με πολλά φιλιά.
Αννέτα Τσικοπούλου: Εύχομαι στη μανούλα μου, σήμερα που γιορτάζει πάντα το γέλιο κι η χαρά στα χείλη της να στάζει.
Βασίλης Τσιομπανόπουλος: Για σένα στη γιορτή σου, κάνουμε προσευχές και δίνουμε μ’ αγάπη, χίλιες θερμές ευχές.
Σπυρίδων Τσικόπουλος: Το μεγάλο μυστικό μου, σ’ όλους τώρα θα το πω. Πιο πολύ στον κόσμο απ’ όλα τη μαμά μου αγαπώ.
Αποστολία Παπαγεωργίου: Μάνα μου, μανούλα θέλω να σου πω πως σ’ αγαπώ πάντα θα σ’ ακούω σε ότι κι αν μου πεις, μανούλα μου χρυσή.
Γιώργος Ζουμπαρασβίλι: Μάνα γλυκιά μανούλα μας, μητέρα μας χρυσή, εσύ μας παραστέκεσαι σε κάθε μας στιγμή.
Αντώνιος Παπαντωνίου: Το πιο γλυκό χαμόγελο, το πιο γλυκό φιλί, είν’ αυτό που μας χαρίζει, η μανούλα η καλή.
Γιάννης Νάννος: Η μανούλα η καλή μου ’χει δώσει τη ζωή, κάθε χάδι τρυφερό, κάθε γέλιο χαρωπό.
Νικολέτα Κοκκινίδου: Μάνα, είσαι μόνο μία και σαν εσένα δεν υπάρχει άλλη καμία.
Δέσποινα Μανουσαρίδου: Μάνα μου, Μανούλα μου για να σου πω Χρόνια Πολλά.

Γ3:
Χριστίνα Αθανασιάδου: Κάποιος μ’ αγαπάει. Με φροντίζει κάθε μέρα η μητέρα
Αγνή Βλάχου: Νοστιμίζει όλο τον κόσμο η μητέρα όταν μαγειρεύει.
Φωτεινή Γαλλίδου: Καλοσύνη για όλο τον κόσμο έχει η μητέρα.
Σωτηρία Διαμαντίδου: Της μαμάς μου τα φαγητά είναι νόστιμα και λαχταριστά.
Στέλλα Διάφα: Η μανούλα μου η καλή είναι σαν αστέρι πάνω στη γη.
Σπύρος Μπαλίτσας: Η μαμά μου χατίρια μου κάνει γιατί μ’ αγαπάει πολύ.
Γεωργία Ορτουλίδου: Της μητέρας μου η αγάπη ολόκληρη τη γη αγκαλιάζει.
Βάια Καραθανάση: Αγοράζει όλου του κόσμου τα πράγματα για μένα η μητέρα.
Ευτυχία Πινίδου: Η μανούλα μου είναι γλυκιά και πολύ καλή.
Δέσποινα Σάκογλου:Η μανούλα μου είναι πολύ γλυκιά και νοιάζεται για μένα.
Σπύρος Σαμοΐλης: Όταν διαβάζω, υπομονή κι αγάπη έχει η μητέρα.
Κωνσταντίνα Τσανακτσίδου: Χαμογελάει κι όλος ο κόσμος τραγουδάει, είναι η μαμά μου.
Χία: Είναι θησαυρός, όλα είναι καλά όταν έχεις τη μαμά.

Ποίημα: Καθαρό, καθαρό, ολοκάθαρο το πρόσωπό της (Ραφαήλ Ρωμιόπουλος)
Γλυκό, γλυκό, ολόγλυκο το χαμόγελό της (Θωμάς Τζηλαντώνης)
Δροσερά, δροσερά, ολόδροσα τα λόγια της (Ευτυχία Πινίδου)
Κι ένας καθαρός ουρανός μ΄ ολοφώτεινους δρόμους τα μάτια της (Βαγγέλης Λειβαδίτης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου