Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2022

Μπούρινος 5ο. "Του χάρου-Δημοτικά τραγούδια"

Κεφάλαιο 47. ΤΟΥ ΧΑΡΟΥ-ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

 

 Γράφει ο Νικόλαος Αποστόλου (1922-2005)

 

         Ο λαός μας τραγούδησε όλες τις εκφάνσεις της ζωής, τον    αρραβώνα, το γάμο, τη γέννηση. Τραγούδησε και τον πόνο, την ξενιτιά, το χάρο.

       α) «Μου γελάσανε τα πουλιά      

           τρεις ώρες πριν να φέξει,                 

           παίρνω δίπλα τα βουνά                   

          δίπλα τα κορφοβούνια.

                                                         

       β) Σηκώνομαι πολλά πρωί                      

       ορέ της άνοιξης τα αηδόνια.

       ορέ ο χάρος δεν μου παίρνει

 

                            γ) Βλέπω το χάρο πούρχεται

                                 στο άλογο καβάλα.

                                                            -Καλήν ημέρα χάρε μου

                                                            -Ετοιμάσου να σε πάρω

                                                            -Χάρισέ μου τη ζωή μου».

 

 

 

Περιοδικό "Ο Μπούρινος". Ετήσια έκδοση του Επιμορφωτικού- Εξωραϊστικού-Εκπολιτιστικού Συλλόγου Εξάρχου Γρεβενών  "Ο ΜΠΟΥΡΙΝΟΣ".

Έτος έκδοσης 2013,  σελίδες 160, κεφάλαια 86.

5o Τεύχος. Έτος 5ο.

Η επικαιρότητα που παρατίθεται στο παρόν τεύχος αφορά το 2012.

Επιμελητής έκδοσης: Βασίλης Αποστόλου

ISSN:2241-0805

Σύνολο τευχών έξι (αρ.6):

2009=σελ.64

2010= σελ.80

2011= σελ.80

2012= σελ.96

2013= σελ.160

2014= σελ. 96.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου